wtorek, 28 czerwca 2011

marazm: PRZYPOMNIJMY SOBIE

marazm: PRKiedy na trzecim roku studiówożeniłem się z Małgosią, utrzymywałem rodzinępracując w stoczni, i później, kiedy straciłempracę za „Solidarność”, jako robotnik wysokościowy.W wolnej Polsce Gdańszczanie wybrali mnie posłem.W Sejmie zobaczyłem chore układy. Postanowiłem ztym walczyć. Założyłem Platformę Obywatelską.Zdecydowaliśmy, że nie będziemy brać pieniędzy zWaszych podatków. Odebraliśmy posłom „trzynastki”. Wprowadziliśmy ustawę,która zmniejszyła liczbę radnych o ponad 16tysięcy.To początek. Platforma stworzy rząd, którypracuje, a nie obiecuje. Zmniejszymy bezrobociepoprzez uproszczenie podatków i obniżenie ich do15%. Wprowadzimy wzorem Stanów Zjednoczonych ,„sądy jednego dnia”, dzięki którymchuligani w ciągu doby znajdą się za kratkami.Zlikwidujemy przywileje władzy. Przyjmiemy ustawę,która karze wysokich urzędników i polityków zabłędne decyzje.”….Odp. Jest to fragment z ulotki kandydata naprezydenta RP Tuska Donalda- Gdańsk 14/08/2005PS. Wnioski wyciągnijmy sami, wszak obdarzenijesteśmy rozumem. Pozdrawiam serdecznieZYPOMNIJMY SOBIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

POLSKA