wtorek, 28 czerwca 2011

PRZYPOMNIJMY SOBIE

Przed objęciem władzy Tusk powiedział :                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Kiedy na trzecim roku studiów
ożeniłem się z Małgosią, utrzymywałem rodzinę
pracując w stoczni, i później, kiedy straciłem
pracę za „Solidarność”, jako robotnik
wysokościowy.
W wolnej Polsce Gdańszczanie wybrali mnie posłem.
W Sejmie zobaczyłem chore układy. Postanowiłem z
tym walczyć. Założyłem Platformę Obywatelską.
Zdecydowaliśmy, że nie będziemy brać pieniędzy z
Waszych podatków. Odebraliśmy posłom
„trzynastki”. Wprowadziliśmy ustawę,
która zmniejszyła liczbę radnych o ponad 16
tysięcy.
To początek. Platforma stworzy rząd, który
pracuje, a nie obiecuje. Zmniejszymy bezrobocie
poprzez uproszczenie podatków i obniżenie ich do
15%. Wprowadzimy wzorem Stanów Zjednoczonych ,
„sądy jednego dnia”, dzięki którym
chuligani w ciągu doby znajdą się za kratkami.
Zlikwidujemy przywileje władzy. Przyjmiemy ustawę,
która karze wysokich urzędników i polityków za
błędne decyzje.”….
Odp. Jest to fragment z ulotki kandydata na
prezydenta RP Tuska Donalda- Gdańsk 14/08/2005
PS. Wnioski wyciągnijmy sami, wszak obdarzeni
jesteśmy rozumem. Pozdrawiam serdecznie                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

POLSKA